کاپیتانی در اولین بازی افتخار بزرگی بود

کاپیتانی در اولین بازی افتخار بزرگی بود




 

 


کاپیتانی در اولین بازی افتخار بزرگی بود


تاریخ : شنبه ،
31 تیر 1391

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کاپيتاني افتخار بزرگي بود که در اولين حضورم در پرسپوليس نصيبم شد.


جلال حسيني اظهار داشت: همانطور که تصور مي‌کرديم بازي بسيار سختي را مقابل نفت آبادان پشت سر گذاشتيم. با اين‌ دانش به مصاف صنعت نفت رفتيم که مي‌دانستيم روز سختي در انتظار ماست اما موفق شديم به امتياز دلخواه برسيم.

به گزارش فارس ،وي درباره کاپيتاني‌اش در اين مسابقه گفت: در اولين بازي که پيراهن پرسپوليس را بر تن کردم، افتخار بزرگي نصيب من شد. براي هر بازيکني افتخار است که بازوبند کاپيتاني پرسپوليس که بر دستان بزرگان فوتبال بسته شده را ببندد. من از علي کريمي که اين کار را انجام داد و همچنين مهدوي‌کيا سپاسگذارم.

حسيني افزود: کريمي به من گفت بازوبند را ببند و من هيچ وقت روي حرف کريمي حرف نمي‌زنم و اين کار را انجام دادم. حتي وقتي مي‌خواستم بازوبند را ببندم تک تک بازيکنان به من دلگرمي دادند و من اين کار را انجام دادم.

وي درباره اينکه چرا در خط دفاعي کمي ناهماهنگ بوديد گفت: اين موضوع طبيعي است. مدت کوتاهي است کنار يکديگر قرار گرفته‌ايم، از شرايط آب و هوايي آبادان نيز نبايد گذشت که بسيار سنگين و خاص بود. از طرف ديگر تماشاگران آباداني يکصدا تيم خود را تشويق مي‌کردند و حتي صداي ما به يکديگر نمي‌رسيد و نمي‌توانستيم زياد با هم حرف بزنيم. با اين حال انشالله بازي به بازي بهتر و از لحاظ تيمي و تاکتيکي روان‌تر خواهيم شد.

حسيني در خصوص بازي روز سه شنبه مقابل فجر سپاسي خاطرنشان کرد: فجر در اولين بازي خود نتيجه خوبي گرفته است. آنها تيمي هستند که هميشه خطرناکند، مهره‌هاي جوان و بسيار خوبي دارند و هميشه براي تيم‌هاي بزرگ دردسرساز شده‌اند. فجر هميشه بسيار منطقي و هوشمندانه بازي مي‌کند. به جواني آنها کاري نداريم و با توجه به اينکه آنها مربي بسيار کارکشته‌اي دارند روز سختي را در پيش داريم.

وي افزود: ياوري يکي از مربياني است که مي‌تواند هر تيمي را مدعي کند. فجر، ذوب آهن را با سه گل برده که مسئله کوچکي نيست. يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي خود را در پيش داريم و فقط مشکل ما نبود هواداران پرسپوليس در بازي خانگي است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل